SAP Support

SAP Support

Maak kennis met het meest flexibele schaalbare supportmodel dat er is. Wij bieden namelijk een SAP Technical Support model aan op basis van schaalbaarheid. Weten hoe we dat doen?

SAP Technical Support

Wij bieden SAP Technical Support aan op het gebied van Application Management, Integration Services en SAP Development. Hierbij maken we vaste afspraken voor de periode van een kwartaal, halfjaar of zelfs een jaar waarbij jij als klant heel eenvoudig de mogelijkheid hebt om op of af te schalen. Dit kan bijvoorbeeld zijn bij ondersteuning van een project, vakantie van een eigen vaste medewerker of een ineens toenemende vraag vanuit de business.

Volledig maatwerk

Welke dienst je ook nodig hebt en hoe vaak dit ook is, onze SAP supportcontracten stemmen we volledig af op jouw vraag waarbij je ook nog eens de mogelijkheid hebt om tussentijds aanpassingen te maken. Heb je in de ene maand bijvoorbeeld meer nodig dan in de andere maand? Dan schalen wij onze capaciteit direct voor je op. En als we minder nodig zijn, dan schalen we af. Zo zit je niet vast aan vaste inzetdagen, vaste contracten en voorkom je dus dat er uren gemaakt worden, zonder dat er werk is.

Van intake tot uitvoer

Wanneer je bij ons een contract aangaat voor SAP Application Management, Integration Services of SAP Development bekijken we samen welke werkzaamheden je graag uitgevoerd wilt zien worden en hoe we dit op kunnen gaan pakken. Daarbij heb je ook de keuze om bijvoorbeeld met een ticketsysteem te werken of juist op basis van directe communicatie door een telefoontje; we stemmen onze dienstverlening volledig af op jouw organisatie.

Cases

Wij hebben verschillende cases op het gebied van ons Scalable Support Model. Zo zorgen we bij ASICS voor een schaalbare flexibele schil van SAP Developers met de juiste ervaring en beheren we bij IJsselland Ziekenhuizen het volledige SAP landschap op basis van dit model. 

Op zoek naar Nederlandse kwaliteit met gunstige pricing?

SAP Support
Chris Tegelaar Managing Director